tirsdag 18. november 2014

Snømannsuppe

Jeg har vært på julemarked og i den forbimdelse lagde jeg en god del av de populære snømannsuppene. Det var fler som etterlyste de på forrige julemarked jeg var på, og da måtte jeg jo lage noen. Trodde jeg hadde laget nok med 40 stk, men det var visst langt fra nok..... :-)


 Jeg har brukt to ulike snømenn fra North Star Stamps. Koselig nisse med pinnearmer og Glad nisse. Dise er fargelagt med Promarkers, stanset ut med spellbinders med en ramme bak. Arkene jeg har brukt er litt grelle (for meg), men greit å få brukt litt av de gamle arkene som bare ligger der. Kundene syntes de var flotte :-)

 Snømennene er farget med Promarker ganske lett, men tar likevel lang tid når man skal fargelegge så mange og man bruker ca 3 nyanser (+ Blender) av hver farge... :-)

 Teksten er skrevet ut på pc på Color Copy-ark fra Staples. Et par snøfnugg fra en MS-punch og en perle i midten.

 Et lite utvalg av "suppene"

 North Star Stamps har også et eget snømannsuppe-stempel, og det passet jo perfekt her! :-)

Dette består mine snømannsupper av: Kakao, minimarhmallows, liten sjokolade og polkastang som rørepinne. :-)


Det kommer nok flere julemarked-produkter fra meg etterhvert også, ting tar bare litt tid... :-)
Ha en fortsatt strålende kveld!


1 kommentar: