tirsdag 11. september 2012

Svart herrekort


Begynner å bli en del av disse, kjenner jeg. Har laget en del herrekort i det siste. Som med alt annet går ting i bølger, og herrekort er populært på jobben i hvert fall. Bare damer, og disse kjøper jo mange kort til alle aldergrupper og begge kjønn. Så da må jo jeg produsere :-)

Mønsterarket jeg har brukt her, er et gammelt fra Black Market Paper Society. Det har en litt annen struktur enn andre ark, litt mer sånn canvas-følelse, men det går jo greit å bruke de til herrekort da jeg har flest av brune/svarte. Dette er fra restebunken, som bare vokser seg større og større..... Men greit å bruke av disse også!

Har rukt tannhju-dies fra Tim Holtz, rammen er die-cut fra Kort og Godt farget med akrylmaling. Banneret er også stanset ut med en TH-die, teksten (gratulerer) er fra Kreativ Hobby. Bilen har jeg funnet på nett, har farget den svakt med Promarkers. Den andre teksten er fra Norsk Stempelblad. Litt filmstripe nederst i hjørnet også.

Bilen er satt på limputer i front. Dvs jeg har limt den nedpå rammen i bakkant og satt på høyere limputer jo nærmere fronten. Helt ytterst er det to oppå hverandre. Fikk ikke til å ta noe bedre bilde av det...


Innsider med tekst fra Norsk Stempelblad.

 Enkel bakside med samme ramme som på fremsiden.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar