tirsdag 11. september 2012

Herrekort med metalltape


Jeg har laget mange kort i det siste, men er visst ikke så flink til å legge de ut... Her vil jeg vise fram et kort jeg har laget av restepapir, og metalltape. Det ble jo ikke så mye bruk av rester, ettersom sidene er kledd med metalltape, men Bazzillen er i hvert fall en rest som jeg hadde liggende.

Motivet er fra Digital Paper by Janet, og stempelet bak er fra Tim Holtz. Har krøllet det litt og farget med Distress Ink, Peeled Paint, Stormy sky og Faded jeans. Kantene er også svertet med Walnut stain. Det samme med teksten.



Har brukt embosingfolder fra Tim Holtz, litt filmstripe, et par gears og en liten tekst fra Norsk Stempelblad.

Motivet er festet med limputer for å få det litt opp fra kortet.

Små embossingfoldere på innsidene, har gåt over med en nesten helt tørr pensel med litt Gesso på for å få embossingen frem bedre.

Tagene er vannet, krøllet og tørket før de ble farget med Distress Ink (Peeled PAint, Storm Sky og Faded Jeans). Båndet øverst er fra 7 Gypsies og er bare stiftet fast. Tekster fra Kort og Godt, det samme med stjernestempelet jeg har brukt litt på kantene. Og bittelitt filmstripe her også.


Tenkte at mannen min skulle få dette, han har straks bursdag og har en drøm om å ta lappen på tung sykkel snart... :-)

Er med i Papiavisens septemberutfordring med dette kortet:ha med TAG på prosjektet

Takk for at du titter og legg gjerne igjen en kommentar!

1 kommentar:

  1. Så flott og stilig dette var.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett