tirsdag 21. august 2012

Nytt herrekort


Har laget et nytt herrekort, og har prøvd meg på en tag laget av grungeboard. Den luktet så godt, nesten som lær. Fikk også brukt et mønsterark jeg har hatt liggende lenge, har ikke klart å bruke det til noe, men det passet ganske bra til fargeutfordringen på forumet til scrapping.no for august. Har brukt bilde fra Digital by Janet. Disse er så fine og det er så utrolig mange typer bilder å velge mellom!

Det ble egentlig litt mer blått enn jeg hadde planlagt, men det passet bedre med blå Bazzill enn grønn (fargeutfordringen var grønn, brun og orange/rød). Til pynt har jeg bare brukt noen knapper, en TH-charm og stemplet litt i kantene på kortet.

 Tag'en er klippet ut for hånd, og farget med glimmermist i ulike farger. Hadde ikke embossingpistol da jeg laget denne, så den brukte jo evinnelig lang tid på å tørke.... :-) Har også hatt på et par dråper pearl glimmermist til slutt. Så er den embosset med en TH-embossingfolder. Måtte gå over med en svart tusj for å få frem teksten og tallene litt bedre på tag'en helt til slutt... :-)

Alle kanter er svertet og har brukt et lite grunge-stempel fra Kreativ Hobby både i kantene på mønsterarket og på selve basen.

Innsidene med skrivefelt og tekster fra Norsk Stempelblad.

På det digitale arket var det også en mindre utgave av motivet på jeg ha brukt på fremsiden. Derfor passet dette bra å ha på baksiden :-)


Takk for titten og legg gjerne igjen en kommentar! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar