lørdag 17. juli 2021

Lykke til!

Hei! I dag kommer jeg med litt inspirasjon til Scrappelyst sin juli-utfordring! ALT ER LOV denne måneden så her er det bare å slenge seg med! :-)

Jeg har prøvd fargeblyantene jeg fikk for lenge siden. Har prøvd de et par ganger tidligere, men ikke laget et helt motiv med de før nå nylig. Denne gangen ble det med et stempel som jeg liker veldig godt (men som jeg heller ikke har fått brukt mange ganger) til en tidligere kollega som slutter i jobben.

Jeg har et sett med Caran D'Ache luminance-blyanter. Ser jo at jeg burde hatt flere nyanser, men det får duge enn så lenge de jeg har :-) Er jo mest tusjene jeg bruker likevel. Uansett, stempelet er klippet fra hverandre for å bli satt sammen litt nærmere og litt mer over hverandre enn originalt. Bakgrunnen er laget med Distress Oxide Lucky clover, Iced spruce, Bundled sage, shabby shutters og squeezed lemonade med splatter av vann og utvannet gesso her og der. Det gir en fin effekt. En bakgrunnsdie fra Paper Rose over.

Teksten er fra Huldra design og det ene stempelet er stemplet med Lucky clover og Pine needles, samme som bakgrunnen. Banneret er stanset ut med die fra Lawn Famn og montert på limputer.



Her ser man litt mer dimensjonen i kortet. Hele panelet er montert på foamtape.

Klem til deg er fra Papirdesign, det samme er stempelet.


Ønsker alle en strålende sommerdag! :-)


2 kommentarer:

  1. to obtain an emergency food supply, it is highly recommended that people make their own purchases through the online world.
    This is the most great post that I have ever come across after extensive searches. Im really thankful to yourself for giving me this unique information.
    Hey, I think your mostly on target with this, I wouldnt say I totally agree , but its not really that big of a deal .
    Great blog! I trulyshopbymark

    SvarSlett
  2. r, which is very enjoyable, however I must additional expand. Regards
    Great article, my partner and i appreciate the share, one thing, wouldSarah Berger

    SvarSlett