tirsdag 13. juli 2021

Lykke til med nye utfordringer

Hei alle sammen! Denne uka er det jeg som skal inspirere dere i Copic-bloggen. Jeg starter uka med et kort med legemotiv. Det ble gitt til en tidligere kollega. Jeg liker disse stemplene fra My Favorite Things. Tidligere syntes jeg de var veldig barnslige, men jeg liker de mer nå. De har så mange som passer til mange anledninger. 

Jeg har stemplet motivet med Ink on 3 Fade out blekk. Denne er super til no line-fargelegging. Motivet er fargelagt med følgende farger:
Hud: E13, 11, 00, 000, R21
Hår: E47, 44, 43, 42, 40
Sort/grått: W10, 8, 5, 3, 1, 0, 00
Bakgrunn: BG 57, 45, 32, 11, 10, C5, 3, 1, 0

Motivet er stanset ut med rektangeldie fra Cottage cutz. Jeg digger disse settene. Synes de gir en fin pyntekant uten å gjøre veldig mye ut av seg, akkurat passe egentlig :-) Panelet er så montert på foamtape. Mønsterarkene er rester fra Studio light og Dovecraft. Jeg er ikke så nøye med at arkene skal være fra samme produsent, bruker de jeg synes passer ;-)
Bannerdie fra Lawn Fawn med tekst fra Huldra design, montert på limputer. Det ene stempelet er stemplet med Distress Oxide Peacock feathers. Bling fra Kort og Godt.

Enkel innside med masse plass til å skrive en hilsen :-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar