mandag 17. mai 2021

Konfirmasjonskort og gratulerer med dagen!

Gratulerer med dagen, alle sammen! Håper alle får feire dagen som de ønsker, spise masse is, pølser og kake og rope hurra maaange ganger! I dag har jeg nok et konfirmasjonskort i bloggen, det er jo tiden for det nå. Kortet er laget som inspirasjonsbidrag til den pågående utfordringen hos Scrappelyst hvor det er FEIRING som er temaet. Og da kan man jo velge hva slags feiring man ønsker å belyse, enten om det er dåp, konfirmasjon, bryllup, bursdag eller andre hendelser.

Her har jeg brukt et motiv fra Make it Crafty (nedlagt nettbutikk) og motivet fargela jeg til en tutorial for Copic Marker Norge tidligere i år. Den kan du se her. Dette motivet er fargelagt med flikketeknikk og har dermed ikke så glatte overganger i nyansene som vanlig. Men motivet er jo for fint til bare å kastes! :-) Motivet er da farget med Copics i følgende farger:
Hud: E13, 11, 01, 00, 000
Hår: E49, 47, 44, 42
Skjorte: W3, 1, 0, 00
Bukse: W8, 5, 3, 1
Bakgrunn: W3, 1, 0, 00, C9, 7, 5, 3, 1, 0

Mønsterarkene er fra Papirdesign og jeg har bare brukt diverse resteark på dette. Veldig kjekt å bruke dette, den haugen har en tendens til bare å vokse og vokse.... :-) Ellers er det tekst fra Nellie Snellen og perler fra Staz.

Jeg bruker mye foamtape og limputer på kortene mine. Her ser dere litt av det. Motivet er montert på foamtape og stjerne og tekst på limputer.

Innsider med skrivefelt og pengelomme. Det er nesten standard på alle konfirmasjonskort jeg lager. Det er meget sjelden at en konfirmant vil ha noe annet enn penger :-D Stempler fra Kort og Godt og Norsk Stempelblad.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar