torsdag 8. april 2021

Konfirmasjonskort

Hei! I dag er det på tide med litt inspirasjon til utfordringen hos Copic Marker Norge! Det er som vanlig ALT ER LOV som tema, men denne gangen kan du få et ekstra lodd i hatten om du farger noe vårlig. Det er valgfritt å bruke et vårlig motiv eller bare bruke farger du forbinder med våren. Våren for meg er forbundet med konfirmasjon, og jeg har her laget et konfirmasjonskort til gutt.

Noen av dere vil kanskje synes det er noe kjent med motivet, og det er helt riktig. Dette motivet er et av de jeg brukte i tutorialen om flikking vs blending. Har du lyst til å lese om dette, kan du finne dette innlegget her.
Motivet er fra Make it Crafty og farget med følgende farger:
Hud: E13, 11, 01, 00, 0000
Hår: E49, 47, 44, 42
Skjorte: W3, 1, 0, 00
Bukse: W8, 5, 3, 1
Sko: 100, C9, 7, 5
Bakke: C9, 7, 5
Grønt: G28, 46, 43, 40
Fimmel: B21, 20 (egen), 00, 000

Alle mønsterark og pynt er fra Papirdesign, har bare brukt restepapir på dette kortet. Jeg prøver å være flink til å bruke dette mest mulig, men det er ikke alltid like enkelt... Motiv og tekst er montert på limputer for ekstra dimensjon.

Innsider med skrivefelt og pengelomme. Jeg lager nesten ingen konfirmantkort uten pengelomme, det er jo penger konfirmantene ønsker seg i 99% av tilfellene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar