søndag 11. april 2021

Babykort/tag

Her har jeg laget et tag med produkter fra Studio Light.

Utgangspunktet var en tag fra Studio Light - Art by Marlene-serien. Jeg har brukt mønsterark fra Studio Light fra serien Celebrate new beginnings. Da passet det jo godt med baby-tema :-) Motivet er fra et av klippearkene i serien, det samme er tekststripene. Ellers har jeg brukt en boble-die fra Memory Box og dotter fra Papirdesign.

Kantene er rufset litt. Enkelte av sirklene og tekstene er montert på limputer. Her og der har jeg stemplet med bakgrunnsstempel fra Papirdesign med lys grå stempelpute.

Bakside n av tag'en med klistremerker og stempel fra Papirdesign i tillegg til dotter og stempler. Blondene har jeg hatt kjempelenge så husker ikke hvor de er kjøpt. Den tynne tråden er fra May Arts.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar