onsdag 28. april 2021

Kjære konfirmant

Hei alle sammen! Her har jeg laget et konfirmasjonskort med spreke farger! Ble jo rent happy mens jeg holdt på å lage dette. Slike knallfarger gjør meg glad :-) Fargene gjenspeiler personligheten til konfirmanten, alltid glad og sprer rundt seg med glede. Glad i farger og bor på gård. Da ble det litt av hvert :-)

Basen på kortet er stanset ut med en die fra Studio Light. Mønsterark og die fra Papirdesign og blomster fra Wild orchid crafts. Bokstaver og tall fra Scrapmagasinet, charm fra Korthobby og tekststempel fra Norsk Stempelblad. Bruskorken er fra Kuttut.com med en spoxy sticker med glitter limt oppå.

Teksten øverst er stanset ut i hvit glitter-mosegummi og så montert på limputer. Motivet er også montert på foamtape. Bannerne er stanset ut med Lawn Fawns bannerdie.

Innsider med stempler fra Papirdesign og rammer fra Spellbinders.

Det ble ikke plass til noen pengelomme på innsiden av dette kortet slik jeg pleier, så da fikk den være på baksiden. Her er pengelommen stanset ut to ganger i kartong og limt mot hverandre. Da blir det bedre plass til penger og mer solid. Nytt stempel fra Papirdesign her. 

Mitt personlige stempel er jeg veldig glad i og er laget i samarbeid med Lisbet fra Scrapmagasinet. Det er ikke noe problem å komme med ønsker om både det ene og det andre her. :-)



Da håper jeg dere har en strålende dag! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar