torsdag 6. februar 2020

Til en 40-åring

Vi har mange rundt oss som fyller 40 for tiden. Den tiden som er igjen av 30-årene går fort! :-) Heldigvis er det maaaange måneder til min egen bursdag, så i mellomtiden får jeg dra erfaringer fra de andres selskaper og velge ut det som passer meg best. Denne feiringen tror jeg imidlertid blir vanskelig å slå. Jubilanten drifter et serverings- og arrangementsted i byen med tilhørende festlokale. Her er det revyer, stand up-show og massevis av arrangementer hele året. På hans fest dukket også de tre mest profilerte komikerne opp og hadde et mini-show til ære for jubilanten. Veldig moro!

Jeg har brukt mønsterpapir og flere dies fra Papirdesign. Charms fra Korthobby og Tim Holtz. Bildet og nederste diecut'en er montert på limputer for dimensjon. Tallene er fra Uniquely creative og stanset ut flere ganger i svart kartong og sølvkartong fra Søstrene Grene. Rammen rundt motivet er fra Cottage Cutz (Nested wacky stitched rectangles). Bokstavene nederst er visket ut, men de er fra Scrapmagasinet. Bruker dette alfabetet utrolig mye.

De små stjernene rundt omkring er stanset ut fra stjernedie'en som ligger i bakgrunnen.

Innside med stempler fra Norsk Stempelblad. Fotball er den store interessen hans, så det fikk bli tema på innsidene. På den andre siden skrev jeg en tekst og hilsen fra alle som var med og spleiset på gaven (Ekspedisjon Amundsen over Hardangervidda). 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar