tirsdag 25. februar 2020

Konfirmantkort

Nå går startskuddet for konfirmasjonskort, sesongen starter snart og det best å være ute i god tid. Med både jobb og studier blir det ikke mye tid til hobbyer, men jeg prøver å sette meg ned når jeg har mulighet. Kjenner godt på tidsklemma for tiden, for å si det sånn! :-)

Alle produkter er fra Papirdesign. Motivet er satt sammen av to stempler fra to ulike stempelplater. Skiltet og bakgrunnen er farget med Copics. På dette kortet valgte jeg å ha motivet bak mønsterarkene i motsetning til det motsatt som er vanligere. Panelene med mønsterark er montert på foamtape slik at det blir litt dybde i kortet.

"Konfirmant" er stanset ut i hvit mosegummi, det gir også litt dimensjon i forhold til kartong. Alle kanter er lett rufset, da blir ikke kortet så flatt.

Jeg har brukt følgende farger:
Skilt: E21, 23, 25
RV21, 23
BG10, 11, B000

Skiltet er stemplet med Memento Desert sand og tekstene med Rich cocoa. Den andre teksten er stemplet med Tuxedo Black.

Innsider med gavekortlomme og skrivefelt. På skrivefeltet har jeg brukt en tekst fra fjorårets konfirmantstempler og en stjerne fra samme plate. Denne er stemplet med Memento Angel pink og Distress oxide Broken china.

Teksten på gavekortlommen er fra en av vårens nye stempelplater - "Mot". Mange fine tekster på de nye stempelplatene! Gleder meg til å teste de ut mer.


Følgende produkter er brukt:
Mønsterark:

Stempler:

Dies:

Pynt:



Ønsker alle en strålende dag videre! :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar