lørdag 9. november 2019

Lykke til med nye utfordringer

I dag hadde jeg lyst til å vise frem dette kortet jeg lagde til en kollega som sluttet hos oss. Jeg har brukt layering stamp og blekk fra Altenew. Stempelputene kommer i sett av fire nyanser i samme farge. Perfekt til slik stempelteknikk.

 
Jeg har brukt settet Beautiful day som består av en stor rose, blader og noen små knopper og mindre blader. Jeg har stemplet i fargene fra Sweet dreams-settet, som er noen fine turkise farger. Det grønne settet heter Green meadow. Man bør ha en stempelplattform når man skal bruke slike stempler, slik at man er sikrere på at man stempler på samme sted med fargene.

Tekst fra Huldra design stemplet med Distress oxide Peacock feathers og svart Archival. Stanset ut med Lawn Fawn banner. Disse bannerne (tre i settet) er jeg glad jeg kjøpte, jeg bruker de MYE!! :-) Bakgrunnen er embosset med embossingfolder fra Darice og jeg har svertet svakt med Peacock feathers. Pyntet med noen raindrops fra Pretty Pink Posh.


Midten av blomsten har fått glitterlim (Star Dust) og en liten perle. Jeg har brukt limputer i ulike høyder for å gi dimensjon i kortet. Det blir mye mer spennende enn om alt blir limt flatt på ;-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar