onsdag 18. april 2018

Tripp trapp-kort til en konfirmant

Dette kortet lagde jeg til nabojenta da hun konfirmerte seg. Hun liker hester så da måtte jeg ha med det på kortet :-)

Malen til dette kortet har jeg fått av May Grethe, en tidligere "kollega" :-) Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign. Blomster er fra WOC (de minste er fra NSD). Hesten er en die fra Marianne Design og er embosset etter utstansing og så svertet med Distress Ink Walnut Stain. Konfirmant-die'en er fra Scrapmagasinet.

Hesten er satt på limputer. Det samme er ovalen med ramme og bilde av konfirmanten.

Baksiden med en annen hestedie fra Marianne Design. Har også latt toppen av panelet være åpent slik at det er plass til en pengeseddel der.

I bunnen lagde jeg to "bånd" slik at den ikke sklir ut :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar