torsdag 26. april 2018

Blomster og kolibrier

Her har jeg laget tre kort for Hobbykunst med noen av de flotte stemplene fra Pretty Pink Posh :-) På disse kortene har jeg brukt Wild rose og hummingbirds. De fås også med koordinerende dies til så slipper man å klippe ut alle delene. Den til blomstene finner du her  :-) Jeg har også brukt en kantdie som kommer i pakke med tre ulike. Disse er superfine og er kjempegode å stanse ut. :-)

Først ut er en rosa variant. Jeg har brukt mønsterark fra Lawn Fawn - watercolor wishes på alle tre kortene, en arkpakke med 6x6-ark, og disse passet veldig godt med tanke på at de er duse og rolige i fargen slik at fokuset er på blomster og fugler :-)

Stempelet er fra Avery Elle og fra denne stempelplaten. Paljettene kan du finne her.

Her ser man litt bedre hvilken effekt limputer gjør. Det blir fin 3D-effekt på kortet, både panelet og fuglene er limt på med limputer, blomstene er limt på i midten og jeg har bøyd opp bladene slik at de ikke er så flate. Fuglene har fått et strøk med Wink of Stella glitterpenn, selv om det ikke synes så godt på bildene. I midten av blomstene har jeg også tatt på litt glitterlim.

Innsidene er holdt meget enkle. Kun mønsterark og tekst fra Avery Elle - So happy.

Neste kort er i turkis/lyseblått med en annen tekst fra Avery Elle. Her har jeg også brukt en annen kantdie fra settet.



Det siste kortet er i limegrønt med tekst fra Paper Smooches.


Jeg er veldig glad for at jeg fikk muligheten til å leke meg med disse stemplene! De er superfine! Alle kortene er i butikken på Lørenskog hvis du vil ta en nærmere titt på de :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar