onsdag 17. april 2024

Konfirmamsjonskort i lilla

Hei folkens! Ny uke, nytt kort :-) Går ikke akkurat i racerfart i denne bloggen, men et lite drypp innimellom får jeg til! Det er liksom ikke nok timer i døgnet for tiden, så jeg prøver å henge med så godt jeg kan ;-)

Scrappelyst har denne måneden en utfordring med tema KNALLFARGER, her er mitt bidrag:
Jeg valgte å gå for lilla! Mange synes det kan være en vanskelig farge. Jeg digger det. Blir ikke for sukkersøtt som rosa blir og ikke så røft/tøft som svart/grønt er. Så lilla kan man både lage sart og litt kraftigere. Jeg valgte å sprite opp litt med noen lilla blomster fra Wild orchid crafts og button fra Papirdesign.

Motivet er fra WJensendesign, fra motivark nr 114.

Mønsterark, klistremerker og dies fra Papirdesign. Motivet er stanset ut med dies fra My Crafty Times og montert på foamtape. Har også brukt limputer under "konfirmant" og delvis under klistremerkene slik at de holder seg plant.

Stempler på innsidene fra Papirdesign. 


Ha en strålende dag videre!


Stor klem fra










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar