lørdag 11. juni 2022

Utfordring hos Scrappelyst

Hei! Nå har det blitt juni og på tide med ny utfordring hos Scrappelyst igjen! Denne gangen er utfordringen å bruke et favorittprodukt, det må jo være enkelt! :-) 

Jeg har laget et kort med mange av mine favorittprodukter. Her er ark, dies og klistremerker fra Papirdesign og motiv fra Mays Design på Etsy. Konfirmantdie'en har jeg brukt masse og både den og gratulerer i samme font er en stor favoritt her i gården. Så liker jeg så godt motivene til Mays Design, her er det så mange flotte og de passer så godt til mitt bruk. Det er motiv som passer både til ungdommer og voksne, og også babyer og barn. Tidligere har jeg slitt litt med å finne motiv som ikke er så barnslige, men disse er midt i blinken :-)

Arkene jeg har brukt er restepapir fra ulike kolleksjoner, det gjør ingen verdens ting :-) Synes blått og rosa er fint sammen, da blir det litt tøffere med det blå, men likevel litt søtt med det rosa :-) 
Motivet er limt på en doily og så på kartong og montert på limputer. Klistremerkene har også limputer under der de stikker ut fra motivet slik at de blir liggende plant. Teksten er stanset ut i hvit glittermosegummi som gir det lille ekstra. Dottene er også fra Papirdesign. Blomster fra Wild orchid crafts og bokstaver fra Scrapmagasinet.

Alle kanter er rufset for et litt mer slitt uttrykk. Her ser du også litt mer av dimensjonene i kortet.

Innsider med stempler fra Papirdesign. Skrivefeltene er stanset ut med die fra My Favorite Things.


Ønsker deg en strålende dag videre! :-)


Klem fra Heidi





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar