tirsdag 15. juni 2021

Venner gjør dagene bedre

Hei, alle sammen! Tid for litt inspirasjon til Copic Marker Norge sin pågående utfordring! Denne måneden kan du som vanlig følge ALT ER LOV-temaet eller DT's tema som denne måneden er sommernytelse. Jeg har laget et kort i litt sarte farger og ikke så mye fargelegging denne gangen.

Jeg har brukt et stempel fra Mama Elephant - Spread happiness. Jeg har farget med no lines-teknikk i følgende farger: 
Katt: E44, 43, 42, 40, W1, 0, 00, R21
Ballonger: RV17, 14, 13, 11, 10, V17, 15, 12, 000, Y15, 02, 00, 000

Motivet er klippet ut og montert på limputer. Ballongene er limt på i litt ulike høyder for dimensjon.

Hele panelet er stanset ut med rektangeldie fra My Favorite Things, bakgrunnen er svakt svertet med stensil fra MFT med Distress Oxides i fargene Faded jeans og Tumbled glass. Teksten er fra Norsk stempelblad og "venner" er stemplet med Distress oxide Seedless preserves. Trerekkene er ulike dies fra Memory Box og er montert på limputer.

Her ser du litt mer av bruken av limputer. Det gjør seg med litt ekstra dimensjon, jeg tror jeg bruker limputer og/eller foamtape på alle kort jeg lager.

Innside med skrivefelt. Stanet ut i samme rektangeldie som på forsiden.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar