mandag 25. januar 2021

Stor nyhet i dag!

Hei alle sammen! I dag er det offisielt! Jeg er veldig glad for å bli spurt om å være en del av designteamet til Scrappelyst! Det er stor stas :-) 

Litt om meg: jeg har (nesten) akkurat fylt 40 år, har to barn, er gift og det eneste vi mangler nå er vel hunden. Bor i utkantstrøk på Hadeland (Østlandet) med stort hus og hage. Jentene mine er aktive med håndball og vi selv trener en del i tillegg til full jobb. Det betyr at vi sjelden har tid til å kjede oss! :-) Da er det deilig å kunne sette seg ned med en avslappende hobby innimellom. Jeg er også med på designteamet til Copic Marker Norge og liker å svinge tusjene støtt og stadig. Selv om mange av mine kort har fargelagte motiv, lager jeg også kort uten. Prøver hele tiden å bli litt flinkere til å bruke av bunken med restepapir, det er et evigvarende prosjekt, tror jeg! 

Her kan du se noen av mine tidligere prosjekter (fra 2020):










Da er det bare å la seg inspirere! Jeg gleder meg til å dele litt kreativitet med dere. I min blogg skriver jeg alltid mer utfyllende om kortene jeg lager hvis du har lyst til å ta en titt :-)


Vi scrappes!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar