torsdag 24. oktober 2019

Bursdagskort til en mann

Jeg har laget et nytt herrekort, til min mann som hadde bursdag for litt siden. Jeg digger å lage herrekort og her har jeg også kun brukt restepapir. Restepapirbunken bare vokser og vokser, av en eller annen merkelig grunn. Får et og annet rykk innimellom hvor jeg er flink til å bruke noen rester, men jeg tror jeg aldri klarer å bruke opp alt :-)

Mønsterarkene er fra Papirdesign og Penelope Dee (pilene). Denne gangen printet jeg ut et bilde av ham selv. Tekstene er fra Norsk Stempelblad og er delvis montert på limputer. Masse tannhjul og charms fra Korthobby og Tim Holtz. For en stund siden fikk jeg en bit burlap av en scrappevenninne på et treff og her fikk jeg brukt den. Stanset ut bokstavene og en ramme (Spellbinders label 34).

Jeg klarte å miste prikken over i'en så erstattet denne med en liten krystall. Alle kanter er lett rufset med distressing tool.

Innsiden med en treffende tekst. Han er glad i å være ute og benytter gjerne anledningen til å sove ute i hengekøye :-) Tekstene her er fra North Star Design. 


Ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Scrappelysts oktoberutfordring: gutt/mann
- Scrap the rainbows oktoberutfordring: farsdag/maskulint
- Hobbygarasjens utfordring: alt er lov

4 kommentarer:

  1. Så flott herrekort. Takk for at du deltar på utfordringen hos Scrap the Rainbow
    DT Trude Julie

    SvarSlett
  2. Kjempe røft og veldig maskulint kort
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow.
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Herlig kort. Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  4. Knalltøft kort!
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett