søndag 26. august 2018

Tweet news!

Her har jeg laget to enkle kort med disse herlige fuglene fra Your Next Stamp :-) De kommer på en stempelplate sammen med flere passende småtekster så her kan man bruke de til ulike anledninger!

Stempelet er ikke så langt spom hele bredden på kortet, men jeg har bare stemplet videre bortover slik at alle fuglene står på samme linje. Under har jeg svertet med Distress Ink Broken China og over linjen har jeg brukt Copics. Teksten er fra samme stempelplate. Eneste pynt er klare gumdrops fra Your Next Stamp.

Følgende Copic er brukt:
Gul: YR16, Y17, 15, 11
Orange: E09, YR18, 16, 12
Himmel: B000, BG0000, C1, 00

På det andre kortet har jeg brukt resten av sverten på svampen som jeg brukte på det første kortet. Fargen her er mye lysere selv om det er samme farge. Bare mindre sverte. På himmelen her brukte jeg også litt B01 og blender over hele. Det ble mer liv i himmelen her enn på det første kortet. Fuglene er farget med de samme fargene. Teksten er også fra samme stempelsett. Jeg digger disse ordspillene som de får til på så mange engelske stempelplater. Og jeg synes det er litt dumt at det ikke er flere norske som slår seg på denne trenden. Huldra er blant de ytterst få som har slike korte tekster med humor og ordspill. 

Begge kortene sammen. Man ser jo tydelig hvor stor forskjell det ble med sverten her. Samme farge. Veldig morsomt :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar