torsdag 22. februar 2018

Monsterkort

Her har jeg laget et kort med de kuleste monstrene jeg har sett! Technique Tuesday-settet får kjøpt hos Hobbykunst og jeg ser for meg mange kule kort med disse :-)

Bakgrunnen har jeg laget med Distress Ink, Black Soot, Hickory Smoke, Dusty Concord og Spun Sugar. Jeg har sprayet med litt vann og laget "stjerner" med hvit Sharpie-penn. Stjerneskuddene er fra Rayher og fås i pakke med tre ulike farger. Tekstene er embosset i sølv og gull. Planetene er tegnet på frihånd, klippet ut og satt på limputer. Monstrene er også limt på limputer for litt ekstra dimensjon.


Øynene har fått et tykt lagt med Glossy Accent. De blir litt mer levende da :-)

Innsiden har også fått et monster og flere stempler fra stempelplaten. Siden det er flere motiv og tekster i settet, er jo valgmulighetene så godt som uendelige. Her har man mange timer med moro!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar