torsdag 21. desember 2017

Årets siste julekort

Her kommer årets (forhåpentligvis) siste julekort. Jeg har brukt de fine julearkene til Maja Design (Joyous winterdays) og denne søte nissen fra Papirdesign.

Mal fant jeg i bloggen til Marianne. Selve kortet er forholdsvis enkelt da jeg ønsket mest fokus på nissen. På skråkanten har jeg brukt Martha Stewart Eyelet Punch.

Motivet er fargelagt med Copics og jeg har brukt disse fargene:
Blått: B99, 97, 95, 93, 91
Jakke: W10, 8, 5, 3, 1
Skjegg: W4, 2, 00
Hud: E11, 21, 01, 00
Lykt: C9, 7, 5, 3, 1, Y17, 15, 11, 00
Bakgrunn: B0000

Videre har jeg brukt mørkeblå blomster fra Petaloo, rufsete pyntebær fra Rayher og hvite Mathiablomster. Noen små bling i kanten og snø på bakken måtte til.

Innsider med tekst fra Papirdesign. Har også stemplet svakt med noen trær fra en annen, eldre stempelplate fra Papirdesign. Da blir ikke det hvite skrivefeltet så kjedelig. :-) Ellers det helt enkelt uten mye pynt. Synes papiret er så fint i seg selv.




1 kommentar: