lørdag 16. juli 2016

Pyntet After Eight-boks

Hei! Håper alle har en fin sommer! Her er en After Eight-eske jeg har pyntet. Det var en gave til min mormor for en stund siden. Veldig koselig å lage, enkelt å bare brette ark rundt esken og pynte. Jeg har valgt å ikke kutte av arkene i bakkant, men latt det stikke opp så det blir litt plass til å skrive på baksiden. Da har jeg brukt hele lengden på Bazzill-arket i stedet for å kutte det av i høyde med esken.


Jeg har brukt ark fra Vintage Baby-serien(!) fra Maja Design, Flowers for mum. Syntes disse var så fine, og ikke noe babypreg på disse, så da passet de bra :-) Sjokoladerutene er klippet ut fra ark fra Papirdesign (Julehilsen - sjokoladedrøm). Blomstene er for det meste fra North Star Design. Alle stempler er derfra :-)

På toppen fikk denne teksten plass. Passet perfekt her. Og sjokoladeteksten på forsiden er jeg veldig glad i, denne har jeg brukt mye :-) Har også brukt en perleremse bakerst.

Ulike blomster og små perler innimellom :-) 

På baksiden har jeg laget en lomme med plass til et lite kort. Siden det var til bursdag syntes jeg det passet best med et lite kort i samme til som gaven. :-)

Kortet er ca 10x10 cm og jeg har brukt et "gratulerer"-stempel fra word-window-platen (klippet opp slik at det passet i den lille rammen), og et lite Carpe Diem-stempel fra denne "lykke"-platen.

Her er hele settet :-)

Kort har fire sider og alle sidene må pyntes (i hvert fall skal det være noe på alle sider). Her er baksiden på det lille kortet. Innsidene har jeg ikke tatt bilde av, da det var personlig hilsen her, men de enkelt pyntet med samme ark som resten av kortet :-) Stempelet kan du finne her.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar