fredag 25. juli 2014

To restekort til

Mens jeg er i restepapir-steamen kommer det her to kort til, laget på samme måte som det forrige. Disse er ganske like så derfor kommer de her sammen: 


 Her har jeg brukt Pion-rester, både for- og baksider. Denne teksten passer til mange ulike anledninger, her på et lite enkelt 10x15cm-kort. Sommerfuglene er stanset ut med to ulike MS-puncher.  Alle kanter er svertet med Distress Ink Walnut Stain.

 Teksten er satt på limputer for å løfte det litt. Kortet er rimelig flatt ellers, siden det ikke er noen andre paneler. 

 Denne teksten fikk plass inni kortet. 


På det andre kortet har jeg brukt samme ark, men annen tekst og stanset ut med en annen Sellbinders.
 Denne teksten finnes i denne store utgaven og en mindre. Her har den fått hovedrollen foran på kortet og synes denne passer best til det, ettersom den er såpass stor. Liker så godt at det er to ulike fonter på teksten. 

Perlene her er fra FabScraps, det lille hjertet og de små sommerfuglene er stanset ut fra kantpuncher, den store sommerfuglen er en annen MS-punch. 

Denne teksten fikk plass inni og er en av mine favoritter.



Håper du fikk litt mer inspirasjon til å lage noe med restepapiret. Hvis du søker på "rester" eller "restepapir" i bloggen min, finner du mange kort og annet laget med restepapir :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar