mandag 20. januar 2014

Får aldri nok av sjokolade!



Før jul fikk jeg bestilling på fler sjokoladekort. Disse lagde jeg ganske like siden det var flere personer som skulle ha. Dette sjokoladepapiret fra Papirdesign synes jeg er helt genialt til sjokoladekort, ser ut som riktig sjokolade og så blir det litt artigere med noe som er litt utradisjonelt. Nå laget jeg en god del slike til julemarked før jul så har blitt mange av disse, men det var også de som var mest populære. Blir vel å lage fler slike til høsten igjen! :-)

 Ark her er fra Papirdesign (til venstre) og Maja Design (til høyre). Tekst fra Kort og Godt. Blomster fra WOC og litt diverse snøfnugg. Har også hatt litt glitterlim rundt tekstpanelet, men det synes ikke på disse bildene. Har brukt bånd som lukkemekanisme på den ene, og magnet på den andre.

 Til høyre her er ark fra Papirdesign og Pion til venstre. Snømannen og nissen (under tekstene) har vært knapper, men har klippet av biten under man kan tre tråd gjennom. Disse hadde jeg glemt at jeg hadde, kjøpte de for flere år siden og har ligget i en boks siden... Tekst fra Kort og Godt og Kreativ Hobby.

 Innsidene er relativt like, med snøfnugg og skrivepanel. Treet er fra Inkido og snøfnuggstemplene er fra Stempelglede. Stemplet med annengangsstempling.

 Her er to til, med Pion-ark på begge. Har ikke tatt bilde av baksidene denne gang, noen av disse sjokoladene har også motiv bak. Men bildene ble tatt i en fei, så det glemte jeg rett og slett... :-)

På disse er det en engel (fra Nille) og en nisse (tidligere knapp). Tekst fra Kreativ Hobby og Kort og Godt.
Laget to til også, men de tok jeg ikke bilde av siden de er like som noen av de over.



Da håper jeg at jeg har fått med alle kort og andre ting jeg laget før jul. Det ble en del, og også noe jeg ikke har fåt tatt bilder av. Begynte juleproduksjonen i september (med lyslykter) og må vel kanskje begynne enda tidligere i år om det skal bli kos hele veien, og ikke stress mot slutten. Sier jo det hvert år, så få vi se om jeg klarer å være så strukturert :-)

Ha en fortsatt fin vinterdag dere der ute!
 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar