søndag 8. august 2021

Til en jubilant

Hei folkens! Håper dere nyter late dager og litt ferie fortsatt. Her er det straks jobb igjen og tilbake til hverdagen. Har brukt de siste feriedagene på å lage litt kort og det har vært veldig deilig. Lenge siden sist pga flytting og ny jobb, men håper at høsten kan gi mange timer på hobbyrommet :-)

Her har jeg laget et kort til en som har feiret stort lag i helgen (innenfor gjeldende retningslinjer selvfølgelig). En som er glad i god mat og drikke og siden jeg har kjøpt noen ferdige motiv til slikt bruk måtte jeg jo lage et skikkelig mannekort :-)

Arkene er fra Studio Light (+ en liten bit fra Papirdesign) og motivet fra Dan Design. Det er klippeark med 3D-motiv. Splatter og tekst er også dies fra Papirdesign, tallene er fra Uniquely creative. Disse bruker jeg til nesten alle kortene jeg lager, de er utrolig anvendelige. :-)

Her ser man bedre de ulike lagene på motivet. Teksten og tallene er også stanset ut flere ganger og limt sammen for litt dimensjon. Banneret er limt på med foamtape.

Innsiden med stempler fra Kort og Godt (øverst) og Norsk Stempelblad. Sirklene er klippet ut fra et Papirdesign-ark. Skrivefeltet er stanset ut med die fra Cottage Cutz. Disse bruker jeg også masse :-)



Ha en super dag videre! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar