torsdag 17. september 2020

Bryllupskort på bestilling

Etter sommerferien har det tatt seg opp med bestillinger på ulike kort, så jeg har ikke akkurat kjedet meg! :-D Veldig hyggelig at folk vil bestille kort av meg, både kjente og helt ukjente. Det er stas. Dette er et kort jeg fikk bestilling på av en helt ukjent. Bestiller ville ha med bilde av paret og et par føringer på farge/pynt. Ellers hadde jeg frie tøyler. Nå er paret godt gift og jeg kan vise frem kortet :-)

Papirdesign har så flotte ark til bryllup! Disse arkene er alle rester fra andre prosjekter. Nå kaller jeg det resteark selv om det bare er tatt en liten bit av arket, så jeg har mye restepapir! :-) Men like fine er de uansett! Serien heter Bryllupsfest og jeg har brukt tre ulike ark. Teksten øverst og bokstaver og tall nederst er fra Scrapmagasinet. Alfabet-settet passer perfekt til kort da tegnene er ca 1 cm høye. Hjertene på sidene er fra Memory Box - mini heart collection - og rammen rundt motivet er fra Lifestyle crafts - Nesting doily squares. På det loddrette panelet i midten har jeg stanset ut en pyntekant med MS-punch - cherish. Charms fra Korthobby og blomster fra Wild orchid crafts.

Teksten og bildet er montert på limputer/foamtape. Det skaper litt ekstra dimensjon og er noe jeg bruker på så godt som alle mine kort.

Innsider med samme oppsett som forsiden. Stemplene er fra Papirdesign (øverst) og Norsk Stempelblad. Hjertene er de som er stanset ut fra diecut'en jeg brukte på forsiden.

Et sjeldent bilde av baksiden. Ikke alltid denne er så forseggjort, men på bestillingskort synes jeg det er fint med det lille ekstra. Stempelet har Lisbet på Scrapmagasinet laget personlig til meg og det er i bruk på nesten alle kort. Jeg har et personlig stempel til jeg bruker, som er litt mindre. Dette er også designet sammen med Lisbet. Har hatt disse i mange år og er veldig, veldig fornøyd med de :-)


Ønsker dere alle en kreativ dag videre! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar