søndag 5. januar 2020

Hurra for deg!

Hei, alle sammen! Håper dere har hatt en fin jule- og nyttårsfeiring! Nå er det straks tilbake til hverdagen hvis du ikke allerede har begynt å jobbe. Her har jentene hatt fri i drøye to uker, så det er bra å komme tilbake i de vanlige rutinene nå :-)

I dag er årets første utfordring for Papirdesign i gang, og jeg har laget et kort med den herlige enhjørningen som kom før jul. Som mor til to jenter, passet jo denne helt perfekt! :-) Jeg må beklage litt dårlige bilder her, dagslyslampa mi tok kvelden da jeg skulle ta bilder, passet utrolig dårlig, gitt...

Bakgrunnen er laget selv med Distress oxide i følgende farger:
Chipped sapphire, Wilted violet, Picked raspberry, Carved pumpkin, Squeezed lemonade og en liten bit av et mønsterark fra Drømmeland-serien. Skyene er laget med en stensil fra My Favorite Things. Utfordringen denne måneden er å bruke charms, og jeg har brukt en stjerne hvor jeg har klippet av ringen øverst med avbitertang. 

Manen og halen på enhjørningen har fått et strøk med glitterlim (etter at glitterpennen min på mystisk vis har forsvunnet) og hornet er dekket med Glossy accent for litt effekt. Hesten er så montert på limputer.

Krystaller og button fra Papirdesign og et par smale bannere kuttet ut av mønsterpapir og Bazzill med die fra Lawn Fawn. Teksten er også fra Papirdesign, fra en av konfirmantplatene som kom i fjor. 

Jeg har brukt følgende farger på enhjørningen:
Kropp og høver: W5, 3, 1, 0, 00
Rosa: RV17, 14, 13, 11, 10
Turkis: BG49, 45, 32, 11
Lilla: BV08, V17, 15, 12, 000
Gul: Y38, 35, 32, 11
Grønn: YG09, 07, 03, 01
Orange: YR18, 16, Y38, 35, 32
 
Innside med skrivefelt og stempel fra samme stempelplate som enhjørningen. Regnbuen har har her blått i tillegg til de andre fargene.
Blått: B06, 04, 02, 00


Følgende produkter fra Papirdesign:

Mønsterark:
PD 1900034 Drømmeland (baksiden)

Stempler:
PD 1900038 Enhjørning
PD 19102 Konfirmanten

Pynt:
PD 1900090 Enhjørning button
Stjernecharm
Krystaller flerfarget

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar