onsdag 14. august 2019

Mixed media light

En gang innimellom får jeg ånden over meg og har lyst til å prøve nye ting. Dette avlange kortet er en mix av mye forskjellig. Både er formen på det uvant, men også så har jeg brukt flere produkter jeg ikke pleier å bruke. Men det er moro å gjøre nye ting og jeg synes det ble bra til slutt. :-)

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Kaisercraft - Wandering Ivy. Fuglen er fra Prima og er malt hvit med gesso. Ulike former laget i papirleire, en stjerne stanset ut i bølgepapp, masse ulike typer blomster, tyll og blonder. Tekstene er fra Huldra design.

Jeg har blandet grov strukturpaste med Distress Ink refill i fargen Chipped Sapphire. Mer eller mindre blekk i pasten gir litt ulikt fargespill. Rundt om i blomsterklyngene har jeg dyttet litt tyll her og der. Pyntet med droplet og jewels fra Pretty Pink Posh her og der også.

Underst har jeg brukt en stensil fra Tim Holtz, for å få litt mer struktur i arket. Dette kom derimot dårlig frem på bildene.... Men her ser dere i hvert fall både bonder, tyll, droplet, jewels, blomster, maling og tekst.

Litt gullglitter har jeg også strødd litt her og der. Dette er et kort med massevis av detaljer! :-)

I motsetning til forsiden er innsiden svært enkel. Kun tekst fra Huldra design her.


Ønsker å delta i følgende utfordringer:
- Scrappelysts augustutfordring: blomster
- Nordsaltens hobbyklubbs utfordring #174: lag på lag
- Kreativ Scrappings utfordring #8: alt er lov
- Scrap from your hearts utfordring #36: monokromatisk
- Scrap the rainbows augustutfordring #: alt er lov

9 kommentarer:

  1. Så nydelig kort. Her var det mange fin detaljer og elementer som sammen utgjorde en flott framside.
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Nydelig kort med masse detaljer!

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst 😊

    SvarSlett
  3. Å dette var helt utrolig vakkert. Takk for at du deltar hos scrap from Your hear.

    SvarSlett
  4. Dette var et nydelig kort med mange flotte detaljer. Likte fargevalg og kjekt å se denne formen på kort.
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow. DT Kjersti Marie

    SvarSlett
  5. Vakkert lag-på-lag kort du har laget :)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
    DT Anita Lise.

    SvarSlett
  6. Så nydelig og dekorativt kort, og fantastisk flott med all pynten.

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst 😊

    SvarSlett
  7. Nydelig kort! Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping. Hilsen DT Ida Kristin

    SvarSlett
  8. Nydelig kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  9. Lekkert, den type avlange kort er ett veldig spennende format å scrappe i som jeg bruker mer og mer.
    Takk for at du deltok i augustutfordingen til Kreativ Scrapping. :D DTLindaS

    SvarSlett