lørdag 6. juli 2019

Du er super!

Hei alle sammen! Her har jeg laget et kort med en av disse herlige damene fra Stamping Bella :-)
De er enkle å fargelegge og de kommer som regel med en treffende tekst sammen med motivet. Her har jeg derimot valgt å ha en norsk tekst til :-)

Jeg har brukt restepapir på dette kortet, det blå fra Scrapberry's og det rosa fra LDRS -  Sugar Blossom. Kantene er rufset litt. Jeg synes blå er en flott farge og ønsket å gi kjolen en glanset look. En ekte prinsessekjole :-) Blomster fra Petaloo og WOC, teksten er fra Huldra design, små perler som pynt her og der.

Motivet er fargelagt med Copics. For en gangs skyld har jeg ikke skrevet opp fargene jeg har brukt, men jeg regner med at det er ca følgende:
Hud: E13, 11, 01, 00, 000
Hår: E55, 53, 51, 50
Blått: E39, 37, 34, 32
Rødt: R37, 35, 32, 30

Motivet er delvis kuttet ut med oval dies slik at bena kommer utenfor. Disse er klippet til. Hele ovalen med ramme er montert på foamtape. Den hvite teksten er embosset og banneret stanset ut med bannerdie fra Lawn Fawn. Så er dette montert på limputer.

Tekst på innsiden fra Papirdesign :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar