søndag 24. juni 2018

Kort til en jubilant

Jeg synes det er gøy med bestillinger. Artig å lage kort med litt retningslinjer slik at det blir veldig personlig. Her var det ikke så mange ønsker, bortsett fra at det skulle være fint og med småtekster som"mamma" og "besten".

Til dette kortet har jeg brukt ark jeg ikke har brukt på leeeenge - Pion-ark! Sjelden jeg bruker det for tiden. Lager mest kort med fargelagte motiv og da passer det ikke med disse sarte, vintage-arkene. Men til dette kortet syntes jeg det passet bra. Har brukt litt eldre ark - Från mitt hjärta og Vintage Wedding. Alle kanter er rufset til.

Jeg har brukt en fugl fra Prima oppå blomstene. Disse er fra WOC og prima. Doily'en underst er også fra Prima - crochet doily og er stanset ut i det ene rosa mønsterarket og kraftkartong. Chipboardhjertene er fra SnipArt. Stempel fra Kort og Godt, de andre tekstene er skrevet ut fra pc på mønsterark. 

Sugerørene er fra Søstrene Grene. Så har jeg brukt litt flosstråd her og der samt en lite hjertecharm fra Korthobby. Perletrådene er fra Kort og Godt.

Tallene er stanset ut i tre lag kartong og embosset med superfint embossingpulver i gull i tre omganger. Da blir alt dekket og man får en tykk fin overflate. 

Innsider med tekster fra Kort og Godt. De er stemplet med Memento Toffee Crunch. 




1 kommentar: