lørdag 10. februar 2018

To nesten like kort

Her har jeg laget to nesten identiske kort. Synes det er greit å lage noen slike også. Jeg har en boks med kort til salgs på jobben og denne må jeg fylle på litt innimellom. Så mot konfirmasjonstider er det kjekt å lage noen litt enklere kort. Og så er det alltid greit å ha noen kort som passer til flere anledninger liggende.

Jeg har brukt to ulike siluette-dies fra Kort og Godt, stanset ut i mørk og lys Bazzill. Rammene er fra Spellbinders, samme sett - A2 Valiant. Mønsterark er fra Papirdesign, det samme er dottene i ulike farger. Tekstdies fra Scrapmagasinet og Papirdesign.

Jeg har brukt mye limputer her. Under panelene og under diecuts'ene.

Jeg har splattet litt her og der med Distress Stain. 

Innsider på det ene kortet med stempler fra Kort og Godt.

Innsider på det andre kortet med stempler fra North Star Design.

Det er ikke alltid jeg gjøre så mye ut av baksidene på mine kort. Men jeg har (nesten) alltid peronlig stempel. Her har jeg pyntet litt med flere dotter og hjerter. Jeg liker at det er en helhet gjennomgående på hele kortet.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar