søndag 25. september 2016

Vinskjulere

Jeg har laget mange ulike ting til julemarked, her vil jeg vise frem disse vinskjulerne. De passer til å sette en vanlig vinflaske oppi. Da blir det straks en mye finere gave å gi bort :-)

Jeg har brukt ark fra Papirdesign på disse, annethvert panel med hver sin farge, syntes det livet opp litt mer enn å bruke samme ark på hele. Siden panelene er såpass smale er det jo begrenset hvor mye pynt man kan ha på hver side.

Har punchet ut en tynn kant øverst. Nederst har jeg stanset ut en sirkel som hele er satt på. Da blir den litt stødigere og kan fint stå uten flaske opp også. På toppen er det tredd i tynn hampetråd og satt på en liten charm ved knuten. Teksten er fra North Star Design og er en stor favoritt. Denne er så fin! Den finnes i to ulike størrelser.


Har stanset ut ulike snøfnugg, votter fra Marianne Design, en liten bjelle og noen trær jeg kjøpte i fjor. Engelen er stanset ut fra et mønsterark. Hjertet er klippet ut fra en dicut fra Magnolia.


Et annet julebilde fra North Star Design (fra klippeark) og hjort fra Nille. Denne er malt med litt Gesso og hatt på glitter.

En fin idè til julemarked og vipps blir vinflasken du skal gi bort til jul straks mye mer personlig. Jeg har laget andre varianter også, både vinterlige og mer rettet mot spesielle personer i gave. Det er jo veldig hyggelig å gi bort en gave som både smaker godt og ser fin ut! :-)

2 kommentarer: