tirsdag 16. august 2016

Bryllupskort i lilla

Denne sommeren har jeg fått bestilling på flere bryllupskort. Det er så moro å lage kort til andre, da får man utfordret seg litt. Her ville bestiller ha kortet i lilla-toner. Det er jo ikke så ofte jeg lager lilla kort, i hvert fall ikke bryllupskort :-)

Her har jeg brukt ark og lilla dotter fra Papirdesign, chipboard fra Wycinanka og Scrapiniec (to polske firmaer), blomster fra WOC og North Star Design og bokstaver fra Scrapmagasinet. Motivet er funnet på Pinterest.

Innsidene med tekstpanel og skrivefelt. Har brukt "Kjærlighet", "til de nygifte" og "champagnebobler". Det siste er stemplet svakt med Distress Pumice Stone. Rammen er Spellbinders Elegant Ovals og har brukt den minste ovalen fra Spellbinders Grand Ovals til tekstpanelene. Den lilla Bazzill-ovalen er skåret ut med skalpell rundt ovalen. Tekstpanelene er også debosset med Spellbinders Opulent Ovals. Nærbilde litt lenger ned.

Chipboarden i bakgrunnen (og hjertene) er klippet til fra en større bit. Kan lett klippes i ønsket størrelse, og så varer den så mye lenger! :-) Hvit flosstråd med charm fra Korthobby.

Har brukt hvite og lilla blomster. De hvite mini sweethearts'ene og kamilleblomstene er fra Norh Star Design, disse er superfine å sette innimellom større blomster og i klynger med flere blomster. Her har jeg bare brukt noen få i rekke. Men liker å bruke litt ulike typer blomster om hverandre. :-)

Har også brukt en kantpunch fra Martha Stewart, og en bladdies. 

Her ser man bedre debossingen og dobbelstemplingen av glassene. I hjørnet har jeg også et brudepar fra Wycinanka. Fra en pakke med flere ulike par i, veldig fine :-)

Baksiden med denne teksten. Samme oppsett som ellers og mitt personlige stempel :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar