mandag 1. juni 2015

Kort til bursdagsjenta vår

Da eldstejenta vår fylte år for en stund siden, lagde jeg dette kortet. Hun hadde selv valgt motiv, denne feen fra North Star Design likte hun sååå godt :-) Jeg valgte å lage et tryllekort denne gangen. Ganske enkelt å lage, og noe litt utenom det vanlige jeg lager.

Siden hun er veldig glad i blått, falt valget på de fine arkene fra Maja Design Spring Basics 7th og March og 4th og April.

Har også brukt hashtag-stempler fra disse platene. Disse passer til så utrolig mange anledninger! 

Motivet er fargelagt med både Copics og Promarkers. Vingene har også fått litt glitterlim på seg. De små prikkene rundt omkring er laget med Pearlmaker. Har hatt på FranTage embossingpulver (shabby white) rundt kanten på motivet. 

Blomster fra North Star Design, bortsett fra den store hvite (som er fra Wild Orchids crafts).

Bokstavene øverst er diesalfabet fra Scrapmagasinet. #-tekstene kommer fra denne plata hos North Star Design. 

Til den kuleste jenta med deler av swirlstempel i kantene. 

Hurra for deg, linje, er klippet i to og stemplet på hver for seg. Da ble det mer anvendelig, synes jeg.

Ønsker deg den beste, på baksiden. Pleier alltid å ha mitt personlige stempel på baksiden av kortene jeg lager, men trenger jo ikke det her... :-)


Ønsker å delta i følgende utfordring med dette kortet:
- Picture and scraps utfordring #98: bruk dies


2 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. For en heldig jente du har ! Nyyydelig kort i sarte farger og perfekt farget motiv. Takk for inspirasjonen til Card And Scrap.

    SvarSlett