onsdag 14. mai 2014

Til en kul konfirmant

Dette kortet lagde jeg til aprilnummeret av Ett Trykk. Dette er til en skikkelig tøff gutt. Syntes det var morsomt å lage et ordentlig gutte-kort. Det får litt i rykk og napp med hva slags kort jeg lager, noen ganger synes jeg det er mest morsomt å lage gutte-/herrekort, men som oftest blir det til jente/dame. Motivet er fra North Star Stamps og du kan finne det her. (Den streken tvers over stempelet skulle ikke være med, fant jeg ut etter hvert. Litt feil i produksjonen. Men Kari er så greit og fikser nytt stempel hvis du bare sier ifra :-))

 Måtte ta bilde uten blitz (det ga bare gjenskinn i embossingen), så fargene er litt blasse her. Arket er fra Papirdesign og jeg har stemplet med litt ulike stjerner og en swirl fra North Star Stamps med Distress Weathered wood. Teksten kan du finne her.

Motivet er stemplet rett på mønsterarket. Syntes det ble best slik etter å ha prøvd litt andre ark. Embosset med fint svart embosingpulver.  Den svarte rammen er stanset ut med Sellbinders Captivating squares. Stjernene er fra Lifestyle Craft (Quikutz) og stjerneborden er en MS-punch. Har brukt noen av de små utstansede stjernene og limt på litt her og der også.

Teksten inni kan du finne her. Samme oppsett med panel og stempling på innsidene. Over teksten er det laget slik at man kan stikke en pengeseddel under panelet.
 
 Enkel baksiden med siste rest av mønsterarket og med mitt stempel. Samme stempler som på de andre sidene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar