tirsdag 8. november 2011

Julekort


Etter en laaaaaang bloggtørke (jeg har laget MASSE kort! Har bare ikke lagt de ut her...) har jeg noen kort jeg vil vise frem her.

Først ut er et julekort med pebbles fra KristinL.
Hun har laget et ark med juletekster, liker de veldig godt! Gjør masse ut av seg.

På dette hadde jeg ikke epoxy-stickers, hadde på Glossy accent i stedet. Og jeg hadde litt dårlig tid (litt utålmodig....) og limte det på kortet før det var helt tørt, og det ble litt vått gjennom.... Sånn kan det gå når man ikke kan vente... :-)


Prøvd meg på litt lag på lag. Er ikke så flink til det, så må øve meg litt... :-)
Magnolia-jenta er et trykk jeg har fått. Litt noter, kakeserviett, osteklut og snøstjerner.

Ble ikke helt fornøyd med fargelegginga, har ikke så mange rød-farger, så det ble så som så...
Litt perler fra Pearlmaker her og der

 Pebblesen fra KristinL, og en egenlaget swirl med pearlmaker.

 Teksten måtte få litt schwung over seg, så ikke kortet blir så flatt :-)

 Innsiden. Må ha plass til bilde på venstre side, så da blir det bare helt enkelt.


 Og baksiden med en pebbles til :-)


Legg gjerne igjen en kommentar, det synes jeg er veldig hyggelig!
Tusen takk for titten :-)







3 kommentarer:

  1. Utrolig flott kort og det var så moro å se alt det flotte du lagde i helga! Takk for all inspirasjon og takk for at du bruker pebblesene mine!

    Lykke til i trekningen i konkurransen også når den finner sted!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til det lakker mot jul, jeg!

    SvarSlett
  3. Vil nok kikke lengselsfullt i postkassen framover.

    SvarSlett