mandag 23. oktober 2023

71 år

Hei folkens! I dag har min pappa bursdag, og som den (fortsatt) aktive bordtennis-spilleren han er, prøvde jeg å få med det som tema på kortet. Det skulle vise seg å være vanskelig å finne både relevante stempler og pynt, så da fikk jeg heldigvis god hjelp av DT-kollega i Scrappelyst Wenche til å hjelpe meg litt. Etter litt frem og tilbake kom hun opp med et lite motiv som passet til temaet (ark 233) :-) Det kan kjøpes her.

Siden min pappa har mange hobbyer og interesser, fikk ikke alle plass her. Men både motorsykkel og bordtennis driver han en del med. Godt gjort å være aktiv spiller i en alder av 71! I tillegg er han veldig flink til å hjelpe meg med mange praktiske ting.

Jeg har brukt resteark fra diverse produsenter her. Papirdesign, Pion og Ridderholm + et spansk merke jeg ikke husker navnet på (kun en bitteliten rest igjen). Gratulerer er die fra Papirdesign, tallene fra Sizix, charms fra Korthobby.

Innside med stempel fra Kort og Godt.
Stanset ut med rektangeldie fra My Favorite Things


Ønsker dere en riktig super dag! :-)


Klem fra 
Heidi






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar