onsdag 27. juli 2022

Til konfirmanten - den beste

Hei folkens! Dette kortet lagde jeg til konfirmasjonen til venninnen til datteren min. Hun var med i vår konfirmasjon og da var jeg så heldig at jeg fikk tatt noen fine bilder av de. Dette må være tidenes mest reale jente. De er heldige de som er venn med henne :-)

Mønsterark fra Maja Design i bakgrunnen og litt rester fra Papirdesign. Dette er en jente som bor på gård og spiller håndball, så måtte jo få med litt av det. Det måtte være masse grønt i følge datteren min, i hvert fall! :-) 
Ellers er det konfirmantdie og klistremerker fra Papirdesign, blomster fra Wild orchid crafts, blader fra Elizabeth's crafts, charms fra Korthobby og bokstaver fra Scrapmagasinet. Bildet er stanset ut med dies fra My Crafty Times og montert på foamtape. Alle kanter er lett rufset.

Stående kort med litt rygg så man slipper at kortet spriker når det ligger flatt. Her synes også bruken av limputer/foamtape bedre. Det blir litt mer "luft" i kortet :-)

Håndballjente fra Dixi craft og stempler fra Kort og Godt og Papirdesign.



Ønsker dere en herlig dag :-)



Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar