mandag 15. november 2021

Julekort med julebukk

Hei folkens! Copic Marker Norge er ute med ny utfordring hvor alt er lov. Deltar du med designteamets tema får du derimot et ekstra lodd og dermed større vinnersjanse! :-) Denne måneden har vi fokus på julekort og sesongen for å lage julekort er jo i full gang. Jeg har hatt så liten tid til hobby i det siste, så jeg ligger langt på etterskudd med kortene mine, men til denne utfordringen koste jeg meg virkelig med å lage et julekort med et skikkelig nostalgisk motiv.

Til selve kortet har jeg brukt utelukkende restepapir - fra Papirdesign. Alle dies er også derfra. Julestjernene har jeg tatt ut støvbærerne fra og erstattet med små prills i midten. Har også strødd på litt glitter. Pyntebærene er fra Kort og Godt.

Motivet er fra Papirdesign og er stemplet med en lys stempelpute - Simon says stamp Barely beige. Da blir det no lines-fargelegging og følgende farger brukt:
Bukk: E57, 55, 53, 51, 50 (+ litt E43 og 42 til stråene i munnen)
Bånd: RV99, 69, R39, 37, 35, 32

Har laget et stående kort (som vanlig) og motivet er montert på foamtape. Julehilsen er stanset ut tre ganger og limt sammen.

Innsider med stempler fra Kort og Godt (øverst) og Norsk Stempelblad.
De små snøfnuggene er fra Kaboks.



Håper du også har lyst til å bli med i utfordringen vår, og håper du er litt bedre i gang med julekortene enn meg... ;-) Ha en strålende dag videre! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar