onsdag 10. januar 2018

Farsdagskort publisert i Ett Trykk

Hei! Dette kortet ble publisert i oktobernummeret av Ett Trykk i fjor. Oppgaven var en skisse med tema farsdag. Jeg hadde lenge tenkt på dette motivet fra Mo Manning og syntes det passet så god til min egen far som er glad i å fiske.

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign, med fiske-tema, så det passet jo helt perfekt. Rammedie fra My Crafty Times og stempel fra Norsk Stempelblad. "Farsdag" er en die fra Scrapmagasinet, stanset ut i svart mosegummi og mørkeblå Bazzill (samme som matten). En ankercharm fra Korthobby er eneste pynt. Pebble'en er laget med epoxysticker med glitter i, det gir en fin effekt. Klippet matte med grå Bazzill rundt. Selve motivet er stanset ut med die fra Die-Namics.

Motivet er farget med Copics. Har aldri laget vann før, men jeg er litt som Pippi: "det har jeg aldri prøvd før, så det klarer jeg sikkert!" ;-D Prøvde i hvert fall å få til en slags bølgefølelse og brukte alle fargene i B90-serien.

Motivet og pebble er satt på limputer for litt ekstra dybde. Det kom visst ikke så godt frem på bildet her.

Innsider med samme oppsett som forsiden. Tekster fra Kort og Godt og North Star Design, og frimerkestempler fra Kort og Godt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar