fredag 20. mai 2016

Bryllupskort i gråtoner

Dette er et bryllupskort jeg har laget på bestilling. Er på etterskudd med blogginga her, dette kortet ble laget i august i fjor.... Har brukt bilde fra Facebookgruppen Digistamp og et par eldre mønsterark fra Ladybug. Arkene brukte jeg først til et bryllup hvor jeg lagde invitasjoner og bordkort, og syntes arkene passet så bra sammen, så jeg har brukt de en del etter det også :-)


 Hun som bestilte dette kortet, ville ha med navn og dato. Har punchet en bord med MS-punch Eyelet lace. De svarte swirlene er fra Prima, perler fra FabScraps og blomster fra WOC. Nøkkelcharmsen fikk jeg kjøpt på et gatemarked da vi var i Roma i sommer. :-)

Alle kanter er svertet med Distress Ink Pumice Stone. Har også hatt glitterlim rundt motivet. Bokstavene er fra Storyteller

 Motivet er satt på limputer. Dette kom visst ikke så godt frem på bildet, men det gir jo en finere effekt. :-)

 Teksten inni er fra North Star Design.

Litt rester bakpå og mitt stempel. Er utrolig glad i dette stempelet som jeg kjøpte på Scrapmagasinet. Dette lagde vi sammen da jeg ville ha litt annerledes enn det som fantes i nettbutikken. Null problem! Kjempegod service! :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar