lørdag 8. august 2015

Kort til Tulla

For en stund siden fikk jeg bestilling på et kort til en flott dame som fylte 70 år. Siden dette kortet ble publisert i Ett Trykk (juninummeret), måtte jeg vente litt med publiseringen. Ligger litt etter med alt som skal inn i bloggen, men håper døgnet får flere timer eller at jeg kanskje får litt bedre tid... ;-) Det er jo lov å håpe :-D

Har brukt ark fra Maja Design - Vintage summer basics 1922 og Sofiero - Exuberance og flowerd in bloom. Alle stempler er fra North Star Design. Har brukt Spellbinders Majestic labels 25 til å lage en ramme rundt motivet, bokstaver og tall er fra Scrapmagasinets alfabetdies.

Motivet er fargelagt med både Copics og Promarkers. Bakgrunnen er laget med Flexmarker.
Her er fargene jeg har brukt: Hud: E11, E00, E000, E0000, Bluse: Burgundy, Antique Pink, Dusky 

Pink, Cocktail Pink, Pale Pink, Skjørt: Warm Grey 5, E47, E44, Tan, Bakke/skygge: Black, Warm
Grey 5, Cool Grey 5, Ice Grey 5 og 3, Bakgrunn: Power Blue, Glacier Blue (Flexmarker)


Tekstsirklene er stanset ut med rund Spellbinders med scalloped kanter i hvit Bazzill under. Har festet noen søte små rosa knopper litt her og der. Disse passer perfekt til å sette innimellom andre blomster. Småblomstene er fra North Star Design.

Hurra for deg er fra denne lille stempelplaten. Har stanset ut med Spellbinders banner og svertet med Pumice Stone før jeg har tatt ut die'en.

Har limt på noen småperler her og der. Disse er fra Kort og Godt.

Det er ikke så ofte jeg lager stående kort. Lager som oftest "vanlige", men det er jo ålreit med litt forandring innimellom.

Ønsker deg en super dag er stemplet med Archival Ink Watering Can. Denne er mørk grå, så det blir ikke like hardt som med svart trykk. Har også stemplet svakt med Jubilant (som er fra samme platen som Hurra for deg) og bare til deg

Hurra for deg, linje er klippet opp og stemplet på to linjer. Synes det ble mer anvendelig da :-) Her er det også skriveplass. 

Baksiden med mitt personlige stempel og en mindre utgave av rammen i samme settet med Spellbinders. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar