onsdag 3. desember 2014

Pyntet fyrstikkeske

Her har jeg pyntet en trekantet fyrstikkeske. Den får kjøpt i flere hobbybutikker, jeg har kjøpt min hos North Star Stamps. For de innvidde i scrappe-verdenen har vi nå julekalender i bloggen til North Star Stamps. Nye oppgaver hver dag! :-)

Denne fyrstikkesken var gårsdagens oppgave der, hvor man skulle finne de ulike produktene brukt på esken. Disse finnes i nettbuttiken :-)

 Her har jeg brukt et klippeark som heter Blåtimen. Her er det flere motiv og blant annet denne koselige tekstsirkelen. Snøfnuggene er chipboard fra Maya Road som jeg har malt med Gesso, hatt på Glosy accent og Distress Dry Glitter fra Ranger. Har også punchet ut en liten snøkrystall med en Fiskars-punch. Den har også fått en liten halvperle i midten. 

Arkene er fra Maja Design Vintage Frost Basics 6"x6". 

 Både tekst og snøkrystaller er fra North Star Stamps her. Teksten kan du finne her, men snøkrystallene er her og her. Nederst har jeg laget en pebble med en 1"-sirkelpunch av et mønsterark, hatt på en epoxysticker og limt oppå et snøfnugg fra Tim Holtz. 

Et nærbilde av den ene snøkrystallen. Var ikke så lett å få glitteret til å synes godt på bildet... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar