fredag 27. januar 2012

Hvit som snø


Her kommer et litt forsinket julekort. Kanskje det kan bli sendt ut til neste jul... :-) Har absolutt ikke vært flink til å legge ut kort i det siste, men har et håp om at jeg skal få lagt ut en del fremover. Sliter sofaen etter et ankelbrudd, så er ikke så mobil. Får laget litt kort, men fikk ikke lagt de ut på det nye nettbrettet. Etter mye frustrasjon kjøpte den snille mannen min en laptop til meg! Jeg er superheldig altså :-)

Uansett, her kommer kortet:

 Forsiden: Fargene vises ikke så godt, men har stanset ut på kremhvir Bazill med Spellbinders ramme. Mønsterpapiret er fra Panduro (hvitt og sølv). Teksten er skrevet med Snow Writer og hatt gliterlim på. Panelet med teksten på har fått en dæsj med glimmermist. Brukt litt ulike snøfnugg-puncher med en liten bling :-)


 Innsiden: Tekst fra NSS, stanset ut med Spellbinders. Mer snøfnugg og bling :-)


Baksiden: enkel med kun møsnterpapir og snøfnugg. Har faktisk glemt stempelet mitt her, men får vel slenge på det før det sendes avgårde før jul igjen! :-)


Kortet er med i utfordringen til Kreativ Hobby: Hvit om snø 

Takk for at du titter! Jeg blir glad for en kommentar :-)


Ha en fn helg :-)


1 kommentar:

  1. Så flott kort du har laget og skikkelig lekkert med Spellbinder-rammen. Flott innside også!

    Takk for at du deltar i utfordringen til Kreativ Hobby. Lykke til i trekningen. :)

    SvarSlett