torsdag 23. juni 2011

Bestillingskort

Fikk for en stund siden bestilling på et bryllupskort. Det er nå gitt bort så da kan jeg legge det ut. Er et staffelikort med motiv fra Kreativ Hobby. Har ikke andre brylupsmotiver enda, så da tager man hva man haver! :-)

 Var med i KOMs utfordring nr 12 (tror det var nr 12...), 3 stempeltrykk. 
Her har jeg da motiv, tekst og swirl
Endret fargen på hjertene på fremsiden i siste liten, synes det ble bedre enn de rosa.
Men de neste bildene er altså med "feil" farge på hjertene foran...

Roser i forskjellige farger, perletråd, en perlenål og nøkkelcharms + en sommerfugl. 
Litt glitterlim på rosene.

 Kakeserviett på forsiden, skrivefeltet er stanset ut med en Nellie Snellen dies. Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den! :-)

 Mer blomster og en dobbel hjerte-charm

 Her er kortet brettet helt ut. I de rosa hjertene skrev jeg bryllupsdatoen. Hun som bestilte kortet og mottakerene ble veldig fornøyde så da er jeg også fornøyd :-)

Glemte å ta bilde av baksiden, men der hadde jeg bare mitt personlige stempel.



1 kommentar:

  1. Kjempelekkert kort som er innmari fint pyntet. Synes motivet virkelig passet godt her jeg!

    SvarSlett