lørdag 30. mai 2026

Konfirmant - fotball

Hei alle sammen! Her er et konfirmasjonskort til en fotballglad konfirmant. En dag uten fotball, er en dag uten mening, i følge ham :-)

Jeg har brukt motiv fra WJensen design (motivark nr 371), de fleste andre produktene er fra Papirdesign. Bokstavene er fra Scrapmagasinet. Motivet er stanset ut med dies fra My Crafty Times.

"Konfirmant" er stanset ut fire ganger i kartong og limt sammen. Tekst og motiv er montert på limputer.

Innside med stempel fra Papirdesign


Ønsker dere en fin dag videre :-)


Klem fra 




søndag 17. mai 2026

Bursdagsklem

Selv om det er nasjonaldagen er det likevel tid til et aldri så lite innlegg her :-) Scrappelyst sin utfordring har plass til mange flere bidrag og tema denne måneden er passende nok: FEIRING! :-) 
Jeg har laget et kort som passer til flere anledninger, om det er bursdag eller konfirmasjon, det er opp til den som gir å velge :-)

Jeg har brukt mønsterark, dies, klistremerker og button fra Papirdesign, motiv fra WJensen design (motivark nr 248), blomster fra Wild orchid crafts og bling fra Kort og Godt. Motivet er stanset ut med sirkeldie fra My Crafty Times.


Motivet og den runde tekst-die'en er montert på foamtape for å få dimensjon.

Innsider med stempler fra Papirdesign.


Håper dere får en super feiring av nasjonaldagen og får spise masse is, pølser og kake! :-)


Stor klem fra 











torsdag 14. mai 2026

Konfirmant - til lykke

Hei folkens :-) I dag har jeg et nytt konfirmasjonskort, her har jeg brukt restepapir. Alltid en god følelse å få brukt litt av denne (stadig voksende) bunken :-)

Motiv fra Maja Design lagt på et panel stanset ut med die fra Studio Light. Ellers er det mønsterark fra både Papirdesign og Maja Design. Tekst- og bannerdie, klistremerker og bokstaver fra Papirdesign og blomster fra Wild orchid crafts.

Motivet er "konfirmant" er montert på foamtape/limputer, det samme med klistremerkene for at de skal ligge plant. Bruk av foamtape og limputer gir fin dimensjon til kortene så det blir litt mer liv. Her er også alle kanter rufset litt for å få et mer slitt utseende. Dette bidrar også til at kortet blir litt mer "levende" og ikke så stramt og flatt :-)

Innsider med stempler fra Papirdesign. Panelene er stanset ut med dies fra My Favorite Things.


Ønsker dere alle en super dag videre :-)


Klem fra